اخبار منتخب
شماره : 22137
۱۱:۴۵ ۱۳۸۹/۴/۲۱
غلامرضا محمدی:
حضوردر جام زیلکوفسکی قطعی است/در هر وزن با چند کشتی گیر در جام حبیبی و موحد شرکت می کنیم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت:با توجه با هماهنگی با فدراسیون کشتی و به منظور بررسی آمادگی برخی نفرات حاضر در اردو در هر وزن با چند کشتی گیر در اولین دوره رقابتهای بین المللی جام امامعلی حبیبی و عبدالله موحد شرکت می کنیم.



غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: برنامه کادر فنی برای حضور موفق در رقابتهای جهانی مسکو و بازیهایی آسیایی گوانگژو از چند ماه پیش تدوین شده است و براین اساس ما بطور قطع در جام زیلکوفسکی لهستان شرکت می کنیم
وی ادامه داد: بزودی اسامی نفرات حاضر در مرحله جدید اردو که روز 27 تیر ماه آغاز می شود به همراه کشتی گیران اعزامی به جام زیلکوفسکی لهستان را اعلام می کنیم.
دارنده دو مدال نقره جهان تصریح کرد: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با فدراسیون کشتی و با توجه به حضور برخی تیمهای خوب در رقابتهای جام حبیبی و موحد قرار است در هر وزن با چند کشتی گیر در این رقابتهای بین المللی شرکت کنیم که بزودی اسامی آنها را اعلام می کنیم.
دارنده دو مدال برنز جهان تاکید کرد: با توجه به فاصله زمانی کوتاه بین دو رقابت جام حبیبی و موحد با جام زیلوفسکی سعی می کنیم بهترین ترکیب را برای این دو مسابقه انتخاب کنیم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: احتمال دارد در رقابتهای بین المللی جام حبیبی و موحد چند چهره شاخص در اوزان بالا در رقابتها شرکت کنند تا باتوجه به دوری چند ماهه از میادین کشتی آمادگی آنها سنجیده شود ولی بهرحال این موضوع نیاز به بررسی بیشتر دارد و کادر فنی به محض جمع بندی اسامی نفرات حاضردر این رقابتها را اعلام می کند.
نخستین دوره رقابتهای بین المللی جام حبیبی و موحد 10 و11 مردادماه در قائمشهر و مسابقات جام زیلوفسکی لهستان روزهای 15 تا 17 مرداد ماه در اسپالای برگزار می شود.

©2011 . All Rights Reserved