اخبار منتخب
شماره : 2204
۱۱:۴۳ ۱۳۸۶/۹/۳۰
علیرضا حیدری

تصورم طلای المپیک است

نمی‌خواهم حق کسی را پایمال کنم 

Active Imageتصورم کسب مدال طلای المپیک 2008 پکن است.

علیرضا حیدری سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود:‌ تصورم کسب مدال طلای المپیک 2008 پکن است، اما باید شرایط برای بازگشت دوباره من به تیم ملی فراهم شود.

دارنده مدال طلای رقابت‌های جهانی 1998 تهران گفت: نمی‌خواهم بازگشت دوباره من به تیم ملی باعث شود که حق کسی پایمال شود و سابقه من نیز نشان داده است که همیشه و در همه حال به قانون احترام گذاشته‌ام و اینبار نیز می‌خواهم اینچنین باشد.

دارنده مدال برنز المپیک 2004 آتن اظهار داشت: تأکید من این است که باید شرایط برای بازگشت من فراهم شود و من بدون هیچگونه قانون شکنی دوبنده تیم ملی را تصاحب کنم و فرقی نمی‌کند در 96 کیلوگرم یا 120 کیلوگرم کشتی بگیرم.

دارنده سه مدال نقره رقابت‌های جهانی 1999 آنکارا، 2002 تهران و 2003 نیویورک تصریح کرد: من یک بار نیز سابقه این را داشتم که پس از دو سال دوری روی تشک حاضر شدم و آنسال شکست بدی از کورتانیدزه گرجستانی خوردم و این بخاطر این بود که شرایط برای بازگشت به دنیای کشتی برای من فراهم نبود و نمی‌خواهم آن حادثه دوباره تکرار شود.

دارنده مدال برنز رقابت‌های جهانی 1997 کراسنویارسک روسیه تأکید کرد: تمرینات خود را بطور جدی دنبال می‌کنم، امیدوارم با فراهم شدن شرایط و بدون حق‌کشی از دیگر کشتی‌گیران مدعی و آماده، دوبنده تیم ملی را تصاحب کنم.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی 2006 دوحه گفت: مطمئنا هر زمان که احساس کنم از نظر تمامی شرایط آماده هستم پا به عرصه خواهم گذاشت.

فنی ترین‌ کشتی گیرجهان در سال 1997 گفت: تمامی افتخارات در کشتی دنیا را کسب کرده‌ام و تنها یک مدال طلای المپیک در کارنامه خود ندارم و امیدوارم بتوانم به آرزوی خود برسم.

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد افزود: نمی‌دانم بار دیگر سرمربی تیم ملی می‌شوم یا خیر وی اظهار داشت لیگ از جهتی که کشتی گیران مجبورند هر هفته وزن کم کنند و روی تشک حاضر شوند برای آنها مضر است ولی اینکه هر هفته با حضور بر روی تشک در کورس باقی می‌مانند نکته مثبتی در این زمینه است.

 

©2011 . All Rights Reserved