اخبار منتخب
شماره : 21205
۱۲:۵۱ ۱۳۸۹/۱/۳۱
عارف ربطی:
150 دلار از کشتی‌گیرانی دریافت می‌شود که سهمیه نداشته‌اند/این مبلغ توسط نماینده فیلا دریافت می شود

دبیر فدراسیون کشتی گفت: 150 دلار برای حضور در جام شهدا از کشتی‌گیرانی دریافت می‌شود که از طرف فدراسیون کشتی به رقابت‌ها دعوت نشده‌اند و این مبلغ توسط نماینده فیلا دریافت می شود.

عارف ربطی دبیر فدراسیون کشتی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: فدراسیون کشتی با توجه به نظر مربیان تیم‌ها کشتی‌گیرانی را با توجه به شرایط موردنظر به رقابت‌های بین‌المللی جام شهدا دعوت کرده است و هزینه 150 دلاری آن‌ توسط نماینده فیلا دریافت می شود.
وی ادامه داد: پس از این موضوع هیأت‌های کشتی درخواست‌های زیادی را برای افزایش سهمیه‌های خود به فدراسیون ارسال کردند که ما با توجه به درخواست رؤسای هیأت‌ها با این موضوع موافقت کردیم.
ربطی اظهار داشت: بر این اساس فدراسیون کشتی نمی‌تواند هزینه‌های کشتی‌گیرانی را که عملکرد فنی آن‌ها بطور کامل مورد تأیید کادر فنی نیست، بپردازد.
وی تاکید کرد: اگر از این نفرات کشتی‌گیری بتواند بر روی سکو قرار گیرد فدراسیون کشتی نیز این هزینه را به آنها می‌پردازد و مسئولان و مربیان هیأت‌ها نیز باید به این نکته توجه داشته باشند که براساس سهمیه‌های خود کشتی‌گیر به یک مسابقه بین‌المللی اعزام کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این پول نیز بر اساس عرف هر مسابقه بین المللی توسط نماینده فدراسیون جهانی دریافت می‌شود و ما نیز تمامی هزینه‌های اسکان و جانبی کشتی‌گیران را پرداخت می‌کنیم.

رقابتهای بین المللی جام شهدا در رده ای سنی جوانان روزهای 3 تا 5 اردیبهشت ماه در شهر ارومیه برگزار می شود.تاکنون تیمهای ترکیه ،آذربایجان، ارمنستان و عراق برای حضور در این رقابتها اعلام آمادگی کرده اند.

©2011 . All Rights Reserved