اخبار منتخب
شماره : 21203
۱۱:۲۳ ۱۳۸۹/۱/۳۱
دکتر حسن غفوری فرد:
کشتی ورزش اول کشور است

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: کشتی ورزش اول کشور است و معتقدم اگر بودجه و امکانات مناسب داشته باشد می‌تواند در تمامی رده‌های سنی بر روی سکوهای افتخار قرار گیرد.

دکتر حسن غفوری فرد عضو هیأت رئیسه و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه دیروز هیأت رئیسه فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: کشتی در سال گذشته عملکرد خوبی را پشت سر گذاشت و امیدوارم با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری بعنوان سال همت مضاعف و کار مضاعف نامگذاری شده است شاهد موفقیت‌های بیشتر این رشته در دنیا باشیم.
وی ادامه داد: یزدانی خرم در مدت فعالیت خود در والیبال عملکرد خوبی داشت و در مدت سه سال حضور در فدراسیون کشتی نیز با ثبات مدیریتی تمام حواشی را پشت سر گذاشت و کشتی در سال گذشته نتایج خوبی را بدست آورد.
غفوری فرد تصریح کرد: کشتی ایران سال گذشته در رقابت‌های جهانی در هر دو رشته آزاد و فرنگی نتایج خوبی را بدست آورد و بخصوص قهرمانی کشتی فرنگی در جام جهانی یک نتیجه درخشان و کار بزرگ بود.
وی تأکید کرد: مدیر فدراسیون کشتی تمام وقت برای این رشته وقت می‌گذارد و حضور محمدعلی صنعتکاران نایب رئیس فدراسیون کشتی باعث می‌شود مسائل فنی بخوبی پیش برود و کشتی بدون حاشیه و بی سر و صدا کار می‌کند.
غفوری فرد اظهار داشت: کشتی ورزش اول کشور است و معتقدم اگر بودجه و امکانات مناسب متناسب با بعضی رشته‌ها در اختیار این رشته قرار گیرد می‌تواند در رده‌های سنی در روی سکوهای افتخار قرار گیرد.
وی اظهار داشت: ما در کشتی کار سنگینی داریم در این رشته نام الگوهایی نظیر جهان‌پهلوان تختی می‌درخشد و بر اساس این ما باید سعی کنیم تا با کارهای مذهبی و فرهنگی نقش این مسائل را پررنگ‌تر کرده و کاری کنیم تا کشتی‌گیران امروزی مانند بزرگانی همچون صنعتکاران با تعصب، جنگندگی و روحیه بالا در میادین حاضر شوند.

©2011 . All Rights Reserved