اخبار منتخب
شماره : 21097
۱۵:۱۷ ۱۳۸۹/۱/۲۲
غلامرضا محمدی:
حق هیچ کشتی‌گیری پایمال نشده است/مسابقه‌های انتخابی برای حضور در رقابت‌های جهانی برگزار می‌شود

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت :کادر فنی با توجه به شرایط به انتخاب یا انتصاب کشتی‌گیران ملی‌پوش دست زده است و مسلما برای رقابت‌های جهانی مسکو نیز مسابقه انتخابی برگزار می‌شود.

غلامرضا محمدی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: متأسفانه برخی افرادی که در مورد کشتی اظهار نظر می‌کنند شناخت کافی و اطلاعات دقیقی از مباحث مورد نظر خود ندارند.

وی ادامه داد:کادر فنی در انتخاب اردونشینان و ملی‌پوشان عدالت را رعایت کرده و حق هیچ کشتی‌گیری پایمال نشده است.
دارنده دو مدال نقره جهان ادامه داد: مصطفی آقاجانی در رقابت‌های جام تختی به مقام دوم رسید و قهرمان نشد و کادر فنی برای اینکه به این کار ارزشمند وی احترام قائل شود وی را راهی رقابت‌های جام جهانی روسیه کرد.
وی تصریح کرد: کادر فنی پس از بررسی شرایط اسماعیل‌پور و آقاجانی تصمیم به برگزاری مسابقه انتخابی گرفت زیرا معتقدم باید در انتخاب هر کشتی‌گیر اصل عدالت فراموش نشود.
دارنده دو مدال برنز جهان تأکید کرد: در مسابقه انتخابی وزن 66 کیلوگرم  جهانبخشیان و حسین خانی هر دو تهرانی هستند و برای کادر فنی نام تهرانی و شهرستانی فرقی ندارد و نحوه انتخاب ما نیز بر اساس شرایط اردویی کشتی‌گیران و آینده‌نگری بوده است.
وی اظهار داشت: کادر فنی بر اساس شرایط در هر مرحله از اردو کشتی‌گیرانی را  دعوت کرده است و مطمئنا در مراحل بعد نیز نفراتی به جمع اردونشینان اضافه می‌شوند ولی اصل در دعوت از نفرات به اردوی تیم ملی این است که افرادی که مدتی همراه با سایر کشتی‌گیران در اردو حضور دارند نظم و انضباط را رعایت کرده ،روند رو به رشدی داشته و بتوانند خواسته‌های کادر فنی را برآورده کنند زیرا نگاه ما به امروز نیست.
محمدی در پایان خاطرنشان کرد: کادر فنی با توجه به شرایط به انتخاب یا انتصاب کشتی‌گیران ملی‌پوش دست زده است و مسلما برای رقابت‌های جهانی مسکو نیز مسابقه انتخابی برگزار می‌شود که  ما هنوز در مورد چگونگی و زمان آن تصمیم‌گیری نکرده‌ایم و پس از رقابتهای قهرمانی آسیا و نشست با مسولان فدراسیون کشتی در اینمورد اعلام نظر می کنیم ،بهرحال در نهایت کادر فنی باید پاسخگوی نتایج باشد و هدف اصلی ما موفقیت کشتی است.

©2011 . All Rights Reserved