اخبار منتخب
شماره : 21058
۱۱:۴ ۱۳۸۹/۱/۱۸
یزدانی خرم:
کشتی با اتحاد و همدلی موفق می‌شود/ باید از مربیان فعال حمایت شود

رئیس فدراسیون کشتی گفت: کشتی ایران می‌تواند با اتحاد و همدلی میان تمامی جامعه کشتی در میدان‌های مهم و معتبر بین‌المللی موفق باشد.

محمدرضا یزدانی خرم در دیدار با اعضای هیأت کشتی تهران با بیان این مطلب افزود: ما در رشته‌ای فعالیت می‌کنیم که همه از آن الگوبرداری می‌کنند که این کار ما را سنگین می‌کند و باید کارهای فرهنگی بیشتری را در این رشته انجام دهیم.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه در رشته کشتی فعالیت می‌کنیم وظیفه ما سنگین است همه باید با هم برادر بوده و با اتحاد باهم بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که کشتی همواره در دنیا آقایی کند.
وی تصریح کرد: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری باید شرایطی را فراهم کنیم که با همت و کار مضاعف بتوانیم شرایط افتخارآفرینی هرچه بیشتر کشتی کشور را در تمامی میادین فراهم کنیم.
یزدانی خرم تأکید کرد: در تهران فقط یک سالن مختص به کشتی تهران قرار دارد در حالی که در شهرهای دیگر ما چندین سالن داریم و با توجه به صحبت‌هایی که با رئیس سازمان تربیت بدنی داشته‌ایم امیدوارم هرچه زودتر شاهد ساخت سالن‌های بیشتری در پایتخت باشیم و این بخشی از مشکلات کشتی تهران است.
وی اظهار داشت: معتقدم با تیمی که در هیأت کشتی تهران حضور دارند کشتی پایتخت بار دیگر پیشرفت خواهد کرد البته این کار زمان‌بر است و من با توجه به کادری که در هیأت کشتی تهران حضور دارند توقع دارم که همه مسئولان با تمام وجود تلاش کنند تا کشتی تهران بار دیگر به جایگاه اصلی‌اش باز گردد.
یزدانی خرم افزود: بازسازی سالن شهدای هفتم تیر تهران یک اقدام بسیار مؤثر است که امیدوارم با حل شدن مشکلات خوابگاه تهران این سالن میزبان مسابقات مهم باشد.
وی در ادامه با اشاره به نقش مهم مربیان در کشتی تهران ادامه داد: مسئولان هیأت باید مربیان فعال را شناسایی کنند تا از آن‌ها حمایت شود معتقدم درصدی کار کردن مربیان در باشگاه‌ها به کشتی لطمه می‌زند و کیفیت کار را پایین می‌آورد.
یزدانی خرم در مورد وضعیت داوری در کشتی تهران اظهار داشت: داوری در کشتی تهران فعال است و ما نیز به داوران فعال کمک می‌کنیم و آن‌ها باید فعالیت خود را بیشتر کند در بعضی استان‌ها داور هست اما کشتی‌گیر حضور ندارد که این امر باعث می‌شود داوران عقب بمانند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: از هیأت کشتی تهران انتظار داریم بهترین باشد و این امر مستلزم کار و تلاش شبانه‌روزی است که امیدوارم با کمک خداوند کارها بخوبی پیش برود.

©2011 . All Rights Reserved