اخبار منتخب
شماره : 20969
۲۳:۵۳ ۱۳۸۸/۱۲/۲۹
جام سیراکف-بلغارستان
جوانان ایرانی 7 مدال به مردم عیدی دادند/4 مدال آزادکاران و 3 مدال فرنگی کاران در روزنخست

جوانان ایرانی در روز نخست رقابتهای بین المللی جام سیراکف بلغارستان در کشتی آزاد صاحب 3مدال طلا و یک برنز و در  کشتی فرنگی صاحب 2 مدال نقره و یک برنز شدند و در نخستین دقایق سال نو 7 مدال به مردم ایران عیدی دادند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی،در رشته کشتی آزاد و در وزن 50 کیلوگرم عبدالله فولادوند پس از  دو پیروزی مقابل حریفانی از روسیه و رومانی در دیدار فینال نیز  در سه تایم  با نتایج یک بر 6 و 5 بر صفر و 5 بر صفر حریف قزاقستانی را شکست داد و صاحب مدال طلا شد.

در وزن 60 کیلوگرم مهران نصیری که پس از چهار پیروزی مقابل حریفانی از بلغارستان،بلغارستان،روسیه و رومانی به دیدار فینال راه یافته بود در دیدار پایانی نیز در دو تایم با نتایج مشابه یک بر صفر حریف قزاقستانی را شکست داد و دومین مدال طلا تیم ایران را بدست آورد.

در وزن 74 کیلوگرم مرتضی رضایی قلعه پس از سه پیروزی مقابل حریفانی از ترکیه،بلغارستان وبلغارستان در دیدار فینال نیز با ضربه فنی حریف بلغارستانی را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 96 کیلوگرم محسن کاظمی با یک شکست مقابل حریف ترکیه ای و پیروزی 6 بر صفر و یک بر صفر مقابل حریف قزاقستانی صاحب مدال برنز شد.
در رشته کشتی فرنگی در وزن 50 کیلوگرم امیر کعب عمیر با دو پیروزی مقابل حریفان بلغاری در دیدار فینال مقابل حریف قزاقستانی با نتایج 2 بر صفر و یک بر صفر شکست خورد و صاحب مدال نقره شد.

در وزن 74 کیلوگرم کمال  محمدعلیزاده با سه پیروزی مقابل حریفانی از مجارستان،چک وقزاقستان در دیدار فینال مقابل حریف قزاقستانی در دو تایم با نتایج مشابه یک بر صفر شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

در وزن 96 کیلوگرم مجتبی ممی زاده که با یک پیروزی مقابل حریف ترکیه ای و یک شکست برابر حریف مجارستانی به گروه شانس مجدد راه یافته بود، با شکست صفر بر 6 ،2 بر صفر و یک بر صفر حریف قزاقستانی به دیدار رده بندی راه یافت که با پیروزی دو بر صفر مقابل حریف مجارستانی صاحب مدال برنز شد.

در وزن 60 کیلوگرم رضا کنعانی که با شکست مقابل حریف بلغاری به گروه شانس مجدد راه یافته بود در این مرحله ابتدا حریف ترکیه ای را در دو تایم با نتیجه 5 بر صفر شکست داد اما در دیدار رده بندی با نتیجه 3 بر صفر مغلوب حریف قزاقستانی شد و پنجم شد،در همین وزن وحید خواجه نادری که با کسب دو پیروزی مقابل حریفانی از آمریکا و قزاقستان و شکست مقابل حریف مجارستانی به دیدار رده بندی راه یافته بود با شکست 5 بر صفر مقابل حریف قزاقستانی پنجم شد.

گفتنی است ،امیر کعب عمیر در وزن 50 کیلوگرم و رضا کنعانی در وزن 60 کیلوگرم از تیم کشتی فرنگی نوجوانان در این رقابتها شرکت کرده بودند.
دیدارهای اوزان 55 ،66 ،84 و 120 کیلوگرم فردا یکشنبه اول فروردین ماه درشهر صوفیه بلغارستان برگزارمی شود،که شش آزادکار و هفت فرنگی کار کشورمان به مصاف رقبای خود می روند.

رقابتهای جام سیراکف بلغارستان در رده ای سنی جوانان  در شهر صوفیه در حال برگزاری است.

©2011 . All Rights Reserved