اخبار منتخب
شماره : 2095
۱۱:۳۶ ۱۳۸۶/۹/۱۸
محمدرضا یزدانی خرم

فرح‌وشی یکی از مربیان با دانش کشتی آزاد محسوب می‌شود

Active Imageرئیس فدراسیون کشتی گفت: محسن فرح‌وشی یکی از مربیان تحصیلکرده و با دانش کشتی کشورمان محسوب می‌شود.

محمدرضا یزدانی خرم در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی تصریح کرد: محسن فرح‌وشی یکی از گزینه‌های تصدی پست مربیگری تیم‌های ملی کشتی آزاد بود وی یکی از مربیان کشتی آزاد کارآمد کشورمان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: انتخاب فرح‌وشی به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان توسط محمدعلی صنعتکاران صورت گرفته است و در نهایت من هم این انتخاب را تأیید کردم.

وی افزود: در کنار فرح‌وشی از مربیان بدنساز، برنامه‌ریز، آنالیزور استفاده خواهیم کرد، مربی آنالیزور وظیفه دارد تا حریفان اصلی کشتی‌گیران آزادکار جوان کشورمان را در سطح جهان برای محسن فرح‌وشی مشخص و معرفی کند.

یزدانی خرم تصریح کرد: مربیانی که در رأس تیم‌های ملی کشتی قرار می‌گیرند باید با علم روز دنیا کاملا آشنایی داشته باشند.

وی در مورد کمیته فنی گفت: کمیته فنی فدراسیون کشتی را طبق چارت اجرایی فیلا تشکیل خواهیم داد، یعنی اینکه اعضای هیئت رئیسه فیلا در چارت اجرایی این فدراسیون ایفای نقش می‌کنند، ما هم در کمیته فنی از اعضای هیئت رئیسه که شامل رئیس فدراسیون، نایب رئیس، دبیر و سرمربی است استفاده خواهیم کرد.

یزدانی خرم در مورد منصور برزگر گفت: برزگر یکی از بزرگان کشتی ایران است و احترام به وی بر تمام جامعه کشتی و فدراسیون کشتی واجب است.

وی افزود: برزگر فعلا استراحت می‌کند اما از هفته آینده کار خود را با جدیت در کمیته استعدادیابی فدراسیون کشتی شروع خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد قصد داریم با تمام رسانه‌های گروهی تعامل بیشتری ایجاد کنیم تا در نهایت جملگی با سعی و تلاش باعث موفقیت تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در بازی‌های المپیک 2008 پکن شویم.

 

©2011 . All Rights Reserved