اخبار منتخب
شماره : 20571
۱۵:۵۶ ۱۳۸۸/۱۱/۲۰
رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی- اصفهان
محسن کاوه: با یزدانی و توکل برخورد حذفی نشده است

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد با هیچ کدام از کشتی‌گیران از جمله رضا یزدانی و سعید توکل برخورد حذفی ندارد.

محسن کاوه مربی تیم ملی کشتی آزاد در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: سعید توکل پس از رقابت‌های جوانان جهان و پیش از مسابقات جهانی دانمارک به اردوی تیم ملی دعوت شد اما بعد از مدتی به دلیل مسائل دانشگاهی و در حالی که محل امتحانات وی در کرج بود بدون هماهنگی اردوی تیم ملی را ترک کرد.
وی ادامه داد: به نظر من توکل در لیگ خوب کشتی نگرفت ولی چون می‌دانستیم کشتی‌گیر آینده‌داری است وی را به اردو دعوت کردیم ولی او پس از دو روز به اردو مراجعه نکرد که شخصا با ثمربخش تماس گرفتم و جویای دلیل حضور نداشتن توکل در اردوی تیم ملی شدم.

کاوه تصریح کرد: روز بعد رئیس هیأت کشتی مازندران با من تماس گرفت و گفت توکل به دلیل آسیب‌دیدگی نیاز به سه هفته استراحت مطلق دارد که این نامه روز 7 بهمن برای ما ارسال شد بنابراین توکل روز 29 بهمن ماه، بدون تمرین نمی‌توانست در جام تختی کشتی بگیرد و اگر ما قصد برخورد حذفی با وی داشتیم بعلت 48 ساعت غیبت، او را از اردو کنار می‌گذاشتیم.
کاوه اظهار داشت: یزدانی را پس از جام جهانی به اردو دعوت کردیم که نیامد و پس از آن نیز در مسابقات انتخابی تیم ملی و قهرمانی کشور شرکت نکرد و فقط در لیگ حاضر شد.
وی ادامه داد: وی در لیگ مقابل گاتسالوف خوب کشتی گرفت اما در تایم سوم بی دلیل کشتی را نیمه کاره گذاشت درحالی که تأثیر نداشتن نتیجه این دیدار برای تیم گاز مازندران نمی‌تواند دلیل قابل قبولی برای این امر باشد.
کاوه گفت: یزدانی باید بررسی کند که چرا دو سال است خوب کشتی نگرفته است و ضعف‌های خود را برطرف نکرده، کشتی‌گیری که می‌خواهد پیشرفت کند باید در اختیار کادر فنی باشد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم بهتر است مشکلات را به خارج مجموعه نکشانیم و مانند یکسال گذشته که ما همکاری تنگاتنگی با مسئولان هیأت کشتی مازندران داشته‌ایم این مشکل را نیز در داخل مجموعه حل کرده و دلایل و استدلال‌ یکدیگر را هم بشنویم.

©2011 . All Rights Reserved