اخبار منتخب
شماره : 2042
۱۰:۳۰ ۱۳۸۶/۹/۱۳
جلسه بررسی هفته پنجم لیگ برتر کشتی آزاد برگزار شد

جلسه بررسی هفته پنجم لیگ برتر کشتی آزاد عصر دیروز به ریاست محمدرضا یزدانی خرم رئیس فدراسیون کشتی در محل فدراسیون برگزار شد


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ در ابتدای این جلسه تورج لارودی رئیس کمیته لیگ گزارشی مختصر از چگونگی برگزاری مسابقات ارائه داده و از نظم مسابقات، همکاری خوب صدا و سیما و عملکرد ناظران فدراسیون اظهار رضایت کرده و عنوان کردند امسال بهترین لیگ در طول تاریخ کشتی بوده است، در ادامه جلسه و پس از ارائه گزارش لارودی یزدانی خرم و کلیه ناظران مسابقات نقطه‌نظرات خود را بیان کردند.

براساس این گزارش در پایان این جلسه موارد زیر به تصویب حاضرین در جلسه رسید:

* مقرر شد توسط مسئولین اجرایی مسابقات، ترتیبی اتخاذ شود که مسئولین‌ هیأت‌های میزبان به عنوان نماینده فدراسیون کلیه امور را هدایت نمایند.

* مقرر شد  کمیته لیگ نسبت به پوشش گرم‌کن ورزشی  (بصورت یکدست) مربیان و کشتی‌گیران مسابقات در لیگ اطلاع‌رسانی نموده و برای این مهم تأکید نمایند.

* مقرر شد کمیته لیگ براساس تجربیات امسال و سالیان گذشته در خصوص نحوه قرارداد کشتی‌گیران و لزوم حضور آنها در مسابقات، با هماهنگی ریاست فدراسیون، تغییر و تحولات جدی در اساسنامه لیگ بوجود آورد.

* مقرر شد ناظران و نماینده‌های فدراسیون در محل برگزاری مسابقات نسبت به ارائه نحوه عملکرد داوران بصورت شفاف اقدام نمایند.

*  مقرر شد کمیته داوران ترتیبی اتخاذ فرمایند تا داوران در خصوص دادن اخطار به کم‌کاری کشتی‌گیران و هدایت آنها به سمت و سوی حمله و اجرای فن اقدام نماید.

گفتنی است محمدرضا یزدانی خرم، محمدعلی صنعتکاران، عارف ربطی، محمود معزی‌پور، مهدی خالدی، سید محمد یوسف‌نژاد، رضا غلامی، تورج لارودی و عباس نمازیان حاضرین در جلسه دیروز بودند.

 

Active Image

 

 

©2011 . All Rights Reserved