اخبار منتخب
شماره : 2024
۱۱:۲۶ ۱۳۸۶/۹/۱۲
رضا سیم‌خواه

در مرحله اول اردو روی زیرساخت بدنی کشتی‌گیران کار شد

برگزاری لیگ به تیم ملی کمک می‌کند


مرحله اول اردوی کشتی‌گیران فرنگی‌کار بزرگسال اختصاص به کار روی زیرساخت بدنی کشتی‌گیران داشت.

رضا سیم‌خواه سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: مرحله اول اردوی فرنگی‌کاران از روز 29 آبان‌ماه در محل خانه کشتی تهران آغاز شده و ما در این اردو غایبی نداشتیم.

نایب قهرمان سابق جهان گفت: در این مرحله از اردو فشار سنگینی روی کشتی‌گیران بود زیرا کشتی‌گیران بعد از بازگشت از رقابت‌های جهانی باکو با افت بدنی روبرو بودند.

وی اظهار داشت:‌ بهمین دلیل در این مرحله از اردو بیشتر روی زیرساخت بدنی کشتی‌گیران کار شد تا کشتی‌گیران کم کم تا زمان رقابت‌های قهرمانی آسیا در کره جنوبی به آمادگی مطلوبی برسند.

سیم‌خواه تصریح کرد: اردوی ملی‌پوشان امروز تعطیل می‌شود و کشتی‌گیران پس از چند روز استراحت از روز 17 آذرماه مرحله جدید اردوی ملی‌پوشان را آغاز می‌کنیم.

وی گفت: معتقدم برگزاری لیگ کشتی به ما کمک می‌کند و مشکلی در این میان برای برنامه‌های تیم ملی بوجود نمی‌آید.

سیم‌خواه افزود: ما در برنامه‌های خود یک نوبت تمرین مسابقه‌ای را داریم و با توجه به اینکه مسابقات لیگ اواخر هفته و با دو کیلو ارفاق وزن برگزار می‌شود از این نظر می‌تواند به ما نیز کمک کند.

وی اظهار داشت: هدف اینست که کشتی‌گیران در اختیار ما باشند و برای رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده شوند و اگر مشکلی پیش بیاید با هماهنگی تیم‌ها مشکل را حل می‌کنیم.

 

©2011 . All Rights Reserved