اخبار منتخب
شماره : 1613
۱۳:۳ ۱۳۸۶/۸/۲
امیر توکلیان

جزو 3 تیم نخست لیگ برتر کشتی آزاد قرار می‌گیریم

Active Imageسرمربی تیم کشتی آزاد راه آهن خراسان رضوی گفت:‌ با توجه به مهره‌هایی که در اختیار داریم جزو 3 تیم نخست رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد قرار می‌گیریم.

امیر توکلیان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی تصریح کرد:‌ تیم کشتی آزاد راه آهن خراسان رضوی در پنج سال گذشته جزو 3 تیم برتر رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد بوده است امیدوارم امسال هم به این مهم دست پیدا کنیم.

وی در مورد وزن 55 کیلوگرم تیم خود گفت: در این وزن مهرداد حدادی و تقی داداشی را در اختیار داریم فکر می‌کنم بهترین 55 کیلوگرم‌های ایران را جذب کرده‌ایم.

وی در خصوص وزن 60 کیلوگرم تصریح کرد: در این وزن مصطفی آخوندی و محمد اصلانی را در اختیار داریم، مصطفی آخوندی در سال گذشته جزو نفرات برتر رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بوده است و محمد اصلانی نیز یکی از کشتی گیران با تجربه کشورمان محسوب می‌شود.

وی در مورد وزن 66 کیلوگرم گفت: در این وزن دست به جوانگرایی زده‌ایم و کشتی گیرانی نظیر نصراله فدائی و رضا رجب زاده و و محمد نادری را به خدمت گرفته‌ایم.

توکلیان در خصوص وزن 74 کیلوگرم اضافه کرد: ما در این وزن از 2 کشتی گیر با تجربه و عنوان دار به نام‌های رضا رمضان زاده و مهدی بهابسته استفاده کردیم، این دو کشتی گیر با تکیه بر داشته‌های خود می‌توانند در لیگ برتر کشتی موفق ظاهر شوند.

نایب قهرمان کشتی آزاد رقابت‌های جهانی 2001 صوفیه در مورد وزن 84 کیلوگرم تصریح کرد: در این وزن مهدی حاجی زاده قهرمان سال 2002 جهان را در اختیار داریم البته کنار حاجی زاده از علی رجب زاده نیز استفاده می‌کنیم، من به کسب نتایج دلخواه در این وزن بسیار امیدوار هستم.

توکلیان در مورد وزن 96 کیلوگرم گفت: حمید سیفی و ابوذر اسلامی در این وزن برای تیم کشتی آزاد خراسان رضوی کشتی می‌گیرند، حمید سیفی امسال قول داده است به همه ثابت کند که بهترین 96 کیلوگرم ایران است، اسلامی هم یک کشتی گیر متوسط محسوب می‌شود.

وی در پایان در خصوص وزن 120 کیلوگرم تیم خودش خاطرنشان کرد: فردین معصومی در این وزن برای تیم راه آهن خراسان رضوی ایفای نقش می‌کند فکر نمی‌کنم دیگر لزومی باشد در مورد توانمندی‌های معصومی سخنی به میان بیاورم.

 

©2011 . All Rights Reserved