اخبار منتخب
شماره : 1607
۸:۵۰ ۱۳۸۶/۸/۲
محمد دلیریان

روند رو به رشد را حفظ کرده‌ایم

معقتدم باید در وزن‌هایی در رقابت‌های انتخابی شرکت کنیم که شانس کسب مدال در المپیک و کسب سهمیه را داریم.

محمد دلیریان مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: حداقل هنر کادر فنی فعلی این بوده است که توانسته است روند رو به پیشرفت کشتی فرنگی ایران را حفظ کرده و تیم ایران در رقابت‌های جهانی باکو به مقام چهارم جهان می‌رسد.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی گفت: حفظ روند روبه رشد کشتی فرنگی نشان می‌دهد مجموعه کادر فنی کار خود را بخوبی انجام داده است و ما حتی اگر محمدی چند امتیاز هم می‌گرفت می‌توانستیم قهرمان جهان باشیم.

عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی اظهار داشت: برنامه خود را تا رقابت‌های المپیک 2008 پکن تدوین کرده و به اطلاع رئیس فدراسیون رسانده‌ایم و معتقدم ما در وهله اول باید جواز حضور در رقابت‌های المپیک را در بقیه اوزان کسب کنیم.

وی تصریح کرد: البته من معتقدم دلیلی ندارد که ما تمامی سهمیه‌ها را برای حضور در المپیک کسب کنیم و اگر بتوانیم بطور مثال با 5 کشتی گیر در پکن حاضر شویم و آن نفرات از شانس مدال برخوردار باشند برای ما بسیار بهتر است.

دلیریان گفت: متأسفانه برخی مطالبی از سوی من عنوان می‌شود که با صحبت‌های من در تضاد است، بطوریکه من هیچ‌گاه و هیچ مصاحبه‌ای عنوان نکرده‌ام که کشتی فرنگی از پشتوانه لازم برخوردار نیست.

وی اظهار داشت: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان از نیمه اول آبان ماه آغاز می‌شود.

 

©2011 . All Rights Reserved