اخبار منتخب
شماره : 1602
۱۳:۲۰ ۱۳۸۶/۸/۱
محمد دلیریان

باید اخبار کشتی فرنگی بیشتر مورد توجه رسانه ها قرار بگیرد

مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی گفت: رسانه‌های گروهی باید بیشتر اخبار کشتی فرنگی را مورد توجه خود قرار بدهند.

محمد دلیریان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی تصریح کرد: کشتی فرنگی راه موفقیت را به لطف خدا و به همت کادر فنی فعلی و خود کشتی گیران به خوبی و با اقتدار طی می‌کند.

وی ادامه داد: اما برای اینکه این موفقیت‌ها بیشتر مورد توجه اذهان عمومی قرار بگیرد، رسانه‌ها و ارباب جراید توجه بیشتری را به اخبار این رشته ورزشی باید معطوف سازند.

وی در خصوص اعزام مربی به کلاس‌های بین‌المللی کشتی فرنگی گفت: یکی از برنامه های آتی من همین موضوع است، قصد داریم با هماهنگی فدراسیون کشتی تعدادی از مربیان کشتی فرنگی خود را به کلاس‌های بین‌المللی مربیگری اعزام کنیم.

دلیریان در مورد انتقاداتی که از مهدیزاده و برزگر می‌شود تصریح کرد: متأسفانه جامعه کشتی کمی نسبت به بزرگان این رشته ورزشی بی مهری می‌کنند، آنها افتخارات این قهرمانان را به آسانی به فراموشی سپرده‌اند.

وی در مورد برگزاری نشست روز گذشته کادر فنی کشتی فرنگی با یزدانی خرم در پایان خاطرنشان کرد: قرار شد با هماهنگی مهدی خالدی زمان برگزاری جام یادگار را مشخص کنیم همچنین شرکت در مسابقات جام جهانی، جام زومباتلی مجارستان جزو موارد ذکر شده در این نشست بود و همچنین قصد داریم برای گرفتن سهمیه ورودی المپیک 2008 پکن در جام ایتالیا و مسابقات آسیایی شرکت کنیم.

 

©2011 . All Rights Reserved