اخبار منتخب
شماره : 1591
۱۲:۴۸ ۱۳۸۶/۷/۳۰
حسن بابک

مربیان تیم ملی باید عاشق کار خود باشند

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی گفت: افرادی که در رأس تیم‌های ملی کشتی فرنگی کشورمان ایفای نقش می‌کنند باید عاشق کار خود باشند.

حسن بابک در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی تصریح کرد: من نمی‌توانم در مورد مسائل جاری کشتی فرنگی اظهار نظر کنم چرا که مدتی است که در پیکره کشتی فرنگی حضور ندارم و به همین دلیل نمی‌توانم در این رابطه اظهار نظر کنم.

وی گفت: تنها باید اذعان کنم که امیدوارم تنش و حاشیه‌ها از کشتی فرنگی دور شود و هرچه زودتر تکلیف تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت‌های المپیک 2008 پکن مشخص شود.

وی افزود: باید برای پیشرفت کشتی فرنگی توجه بیشتری به مربیان سازنده شود، مربیان سازنده حق بزرگی بر گردن کشتی فرنگی دارند.

بابک در خصوص سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی گفت: یک سرمربی تنها باید عاشق کار خودش باشد و تمام داشته‌های خود را بدون هیچ چشم داشتی در اختیار ملی پوشان قرار دهد.

وی در مورد حمید سوریان تصریح کرد: سوریان یک نابغه است او می‌تواند با تکیه بر داشته‌های خود در آینده برای میهن عزیزمان افتخارآفرینی کند.

بابک در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بتواند در المپیک 2008 پکن باعث موفقیت تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان بشوند.

 

©2011 . All Rights Reserved