اخبار منتخب
شماره : 1569
۱۳:۲۸ ۱۳۸۶/۷/۲۸
امیر عفراتی

فدراسیون کشتی از افرادی که یار هستند استفاده کند

Active Imageنایب رئیس اسبق فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون کشتی برای پیشرفت و اعتلای کشتی ایران از افرادی که یار کشتی هستند در پست‌های مختلف استفاده کند.

امیر عفراتی روز شنبه در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی تصریح کرد: یزدانی خرم در انتخابات فدراسیون کشتی به عنوان رئیس فدراسیون کشتی انتخاب شد، حالا دیگر باید از او حمایت بشود.

وی افزود: من به شخصه اعتقاد دارم که یزدانی خرم برای موفقیت کشتی ایران باید شرح وظایف تمام دست‌اندرکاران کشتی کشور را مشخص و تبیین کند.

وی گفت: کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد باید هرچه زودتر برنامه‌های تدوین شده خود را برای حضور تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در بازی‌های المپیک 2008 پکن به فدراسیون کشتی ارائه دهد.

عفراتی تصریح کرد: زمانیکه به فردی مسئولیت داده می‌شود باید از او بازخواست کرد چراکه این افراد از پول مردم تغذیه می‌شوند پس حق رئیس فدراسیون کشتی است که از زیرمجموعه خودش جواب بخواهد.

وی در مورد کمیته فنی اضافه کرد: کمیته فنی باید یک نماد تشریفاتی باشد نباید در امر اجرایی کشتی کشور دخالت کند همچنین اعضای این کمیته باید از افرادی تحصیلکرده و علمی باشند.

عفراتی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم رئیس فدراسیون کشتی بتواند این رشته ورزشی را به سرمنزل مقصود برساند من به شخصه او را مردی لایق و توانمند می‌دانم، باید به صحبت‌های او احترام گذاشت و همچنین نباید نسبت به عملکرد رئیس فدراسیون کشتی بی تفاوت بود.

 

©2011 . All Rights Reserved