اخبار منتخب
شماره : 1299
۲۰:۵۸ ۱۳۸۶/۶/۲۶
نتایج سه وزن اول مسابقات جهانی کشتی فرنگی

در پایان نخستین روز مسابقه‌های کشتی فرنگی قهرمانی سال ‪ ۲۰۰۷‬بزرگسالان جهان در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان مدالهای سه وزن نخست بین تیم‌های ایران ، گرجستان و جمهوری آذربایجان تقسیم شد

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ با خاتمه رقابتهای روز نخست ، در حال حاضر تیم‌های کره جنوبی ، جمهوری آذربایجان و آمریکا به ترتیب با ‪ ۱۶ ، ۱۷‬و ‪ ۱۴‬امتیاز در مکانهای اول تا سوم جدول رده‌بندی تیمی این مسابقه‌ها قرار دارند.


تیم ملی کشتی فرنگی ایران نیز با کسب یک مدال طلا و ‪ ۱۰‬امتیاز به همراه تیم‌های گرجستان و روسیه در مکان ششم این جدول است.


در وزن 55 کیلوگرم حمید سوریان با غلبه بر «پارک اون چول» از کره‌ی جنوبی به مدال طلا رسید. مدال‌های برنز به «کریستین فریس» از صربستان و «نظیر مانکیف» از روسیه رسید.


در وزن 60 کیلوگرم «دیوید بدینادزه» از گرجستان در سکوی نخست ایستاد. «ساساموتو» از ژاپن دوم شد و «اوزبیو دیاکونو» از رومانی به همراه جانگ از کره جنوبی به مدال برنز رسیدند.


هم‌چنین در وزن 66 کیلوگرم «فرید منصوراف» از آذربایجان در حضور الهام علی‌اف رییس‌جمهور کشورش به مدال طلا رسید. «استیو گنات» از فرانسه نایب قهرمان شد. «هری لستر» از آمریکا و «نیکولای گرگوف» از بلغارستان برنز گرفتند

 

©2011 . All Rights Reserved