اخبار منتخب
شماره : 1174
۱۴:۴ ۱۳۸۶/۶/۱۷
منصور مهدیزاده

پیش‌بینی نتیجه در مسابقات جهانی غیر ممکن است

ریس کمیته فنی فدراسیون کشتی گفت : کشتی یک ورزش بی رکورد است و به این راحتی نمی‌توان نتیجه‌ای را برای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت‌های جهانی 2007 باکو متصور شد


منصور مهدیزاده روز شنبه در گفت و گو با روابط عمومی فدراسون کشتی تصریح کرد:

کشتی ورزش بی رکوردی است و رقابت‌های جهانی باکو نیز با توجه به اینکه سهیمه حضور در المپیک است و در آسیای میانه برگزار میشود بسیار حساس است.


قهرمان سابق جهان اظهار داشت: بارها گفته‌ام که توجه لازم به ورزش اول کشور نمی‌شود ولی متأسفانه هیچ کس به حرف من توجهی نمی‌کند و انگار کشتی ورزش اول کشور نیست.

وی گفت: در این برهه از زمان برای تقویت روحیه ملی پوشان بیش از هر چیز باید مسئولان ورزش کشور توجه خود را به کشتی گیران معطوف سازند تا آنها بتوانند با روحیه قوی و اتحاد و همدلی و اتفاق در رقابت های جهانی برای کشور عزیزمان افتخارآفرینی کنند.

ریس کمیته فنی فدراسیون کشتی تصریح کرد: در شرایط کنونی تیم ملی کشتی آزاد بیش از هرچیز احتیاج به آرامش دارد به همین منظور علاقمندان به کشتی باید احتیاط و توجه بیشتری در اظهارات و گفتار خود داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سابقه ورزشی من و تمام دست‌اندرکاران تیم های ملی کشتی کاملا مشخص و نمایان است. ما هدفی جز اعتلای کشتی ایران در سر نداریم و برای رسیدن به این مهم تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت.

 

©2011 . All Rights Reserved