اخبار منتخب
شماره : 1172
۱۲:۵۶ ۱۳۸۶/۶/۱۷
علیرضا حیدری

باید اردو را خلوت می کردیم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: با توجه به اینکه فاصله کمی تا شروع رقابت‌های جهانی باکو باقی مانده تصمیم گرفتیم تا اردو را خلوت کنیم.

علیرضا حیدری روز شنبه در گفت و گو با روابط عمومی فدارسیون کشتی تصریح کرد: برای اینکه کشتی گیران بتوانند افکار خود را برای مسابقات جهانی 2007 باکو معطوف کنند تصمیم گرفتیم که تعدای از کشتی گیران حاضر در اردو را مرخص کنیم.

وی ادامه داد: البته این به آن معنا نیست که حقوق این کشتی گیران پرداخت نشود بلکه تا زمان برگزاری اردوی آخر تیم ملی کشتی آزاد حقوق این کشتی گیران پرداخت می‌شود.

وی در خصوص وضعیت آمادگی کشتی گیران گفت: خوشبختانه وضعیت آمادگی کشتی گیران عالی است آنها در حال حاضر از نظر فرم بدنی در شرایط قابل قبولی قرار دارند و سعی داریم دیگر فشار زیادی به این کشتی گیران وارد نکنیم.

حیدری تصریح کرد: کسب بهترین نتیجه در رقابت‌های جهانی 2007 باکو دور از دسترس نیست چراکه ما با این داشته‌هایی که در اختیار داریم باید بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی در پایان در خصوص حمید محمدنژاد خاطرنشان کرد: او باید در مسابقه انتخابی شرکت می‌کرد چراکه ما دیگر زمانی برای تجدید مسابقه انتخابی در اردو نداریم به همین دلیل انتخاب خود را انجام دادیم.

 

©2011 . All Rights Reserved