اخبار منتخب
شماره : 1149
۱۲:۵ ۱۳۸۶/۶/۱۳
منصور برزگر

امیدوارم در باکو 4 مدال کسب کنیم
نزدیک رقابت‌های المپیک عزیز می‌شویم
هیچ شک و شبهه‌ای وجود ندارد

پس از پایان رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان هیچ شک و شبهه‌ای در ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های جهانی باکو وجود ندارد.

منصور برزگر مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد بزرگسالان در گفتگو با روابط عمومی فدارسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: صبح امروز رقابت‌های انتخابی در 2 وزن 55 و 96 کیلوگرم برگزار شد که خوشبختانه در این مسابقات شاهد رد و بدل شدن فن بودیم زیرا قبل از مسابقات به کشتی گیران اخطار داده بودیم که در صورت کشیدن کشتی به تست کشتی ها تکرار می‌شود بهمین دلیل شاهد کشتی‌های خوبی بودیم و هیچ شک و شبهه‌ای در مورد انتخاب نفرات برتر برای رقابت‌های جهانی باکو وجود ندارد و در ضمن طهماسبی که از آمادگی بیشتری برخوردار بود و حمید محمدنژاد نیز بدلیل مصدومیتی که خود عنوان کرده بود در مسابقه انتخابی حاضر نشد و بنابراین طهماسبی در وزن 66 کیلوگرم مسافر باکو شد البته این مسائل در کمیته فنی بطور دقیق بررسی شد.

نایب قهرمان سابق المپیک گفت: کشتی ورزش بی رکوردی است و رقابت‌های جهانی باکو نیز با توجه به اینکه سهیمه حضور در المپیک می‌باشد و در آسیای میانه برگزار می‌وشد بسیار حساس است ولی امیدوارم در این رقابت‌ها صاحب 4 مدال شده و بتوانیم هر 7 سهمیه حضور در المپیک 2008 پکن را کسب کنیم.

قهرمان سابق جهان اظهار داشت: بارها گفته‌ام که توجه لازم به ورزش اول کشور نمی‌شود ولی متأسفانه هیچ کس به حرف من توجهی نمی‌کند و انگار کشتی ورزش اول کشور نیست.

عضو کمیته مربیان فدراسیون جهانی کشتی فیلا تصریح کرد: نزدیک رقابت‌های مهم مانند بازی‌های آسیایی و رقابت‌های المپیک که می‌شود ورزش کشتی که همیشه جورکش و مدال‌آور ما در این رقابت‌ها بوده است برای دوستان عزیز و مهم می‌شود تا ما بقیه کاستی ها را جبران کنیم.

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد بزرگسالان گفت: همه می‌دانند که جزء کشتی، تکواندو و وزنه‌برداری در دیگر رشته ها شانس بسیار کمی برای کسب مدال داریم و در آنجا می‌رسد که ما می‌شویم ورزش اول کشور.

وی تصریح کرد: در بازی‌های آسیایی 2006 دوحه قطر یکی از پزشکان در حالی که تیم ایران از قافله مدال عقب بود به پیش من آمد و گفت کشتی باید ناکامی‌ها را جبران کند و ما جبران کردیم و آخر این مسابقات شد که این پزشک پیش من آمد و عذرخواهی کرد که از حرف ابتدایی من در مورد اینکه چرا فقط ما باید کمبود مدال‌ها را جبران کنیم ناراحت شده است.

عضو کمیته فنی فدراسیون کشتی گفت: کشتی مظلوم  واقع شده است در حالی که با پول دو بازیکن فلان رشته که تنها جنجال و هیاهو دارد یک تیم ملی کشتی آزاد برای رقابت‌های جهانی آماده می‌کنند و این درد من و تمامی دلسوخته‌های ورزش کشتی  است که در طول سالها فقط مدال کسب کرده و مظلوم واقع شده است.

 

©2011 . All Rights Reserved